Saat yang paling indah di ASIQS







                                                 








          Nama saya Aleesya. Saya telah bersekolah di asiqs selama 5 tahun. Hari ini saya ingin menceritakan tentang saat paling indah di ASIQS iaitu semasa tangan saya tersepit di pintu kayu di ASIQS lama. Semasa itu, saya sedang bermain kejar-kejar bersama Nurin, kemudian saya telah masuk bilik belakang dan ternampak Nurin di situ, Nurin pun jerit, tolak saya dan menutup pintu dengan sekuat hatinya dan pintu itu telah terkena tangan saya.


          Mula-mula, saya ingatkan ia hanya perkara kecil kerana ia tidak berapa sakit. Saya telah menyuruh Nurin untuk membuka lampu di dalam blik itu dan separuh dari kuku saya telah hilangdan Nurin talah memanggil guru-guru yang berdekatan dari situ

          Guru-guru telah merawat saya dengan baik dah seorang guru bernama Ustazah Khadijah telah menelefon ibu dan ayah saya. Waktu itu, Nurin ditak mahu memberi tahu apa yang terjadi kerana takut dimarahi oleh guru-guru ASIQS. Waktu ini menjadi waktu paling indah bagi saya kerana saya mendapat pengajaran untuk tidak bermain dengan pintu lagi.

       Sekian terima kasih.

Comments

Popular posts from this blog

Sukan kegemaran saya

Subjek kegemaran saya

Pengalaman cuti sekolah